Miopie și hipermetropie congenitală. Centrul oftalmologic Microchirurgia ochiului in Moldova

astaxantină și viziune

Deficiențele vizuale: Ce este Hipermetropia? Simptomele, cauzele și tratamentul Revizuit medical de Anna SuchaOptometrist, pe 6.

Majoritatea persoanelor cu hipermetropie nu necesita tratament.

Cu toate acestea, cu ajutorul lentilelor de contact și ochelarilor, puteți gestiona cea mai mare parte din activitațile zilnice, fără probleme.

Ca parte a unei serii cu privire la diferitele tipuri de afecțiuni vizuale, Lentiamo vrea să vă informeze cu privire la deficiențe precum miopiapresbiopia și astigmatismul.

viziune cu prolactinom

În textul de mai jos, dorim să vă informăm despre hipermetropie, cunoscută și sub denumirea de hiperopie. Ce este hipermetropia?

vedere operator camera de cazan

Persoanele cu hipermetropie pot avea dificultăți vizuale la toate distanțele, datorită diverșilor factori precum vârsta, dioptriile și în capacitatea de acomodare. Hipermetropia este o eroare de refracție congenitală.

Hipermetropie congenitală și dobândită

Dacă aveți sub 30 de ani, hipermetrop și aveți o valoare scăzută a dioptrei, probabil puteți vedea bine la toate distanțele. Dacă hipermetropia nu este corectată, puteți vedea bine, dar suprasolicitați mușchii ochilor, ceea ce poate duce la oboseală sau la alte simptome astenopice foarte frecvente, cum ar fi dureri de cap, dureri de ochi, vedere încețoșată sau chiar amețeli.

vitamine cu o deteriorare accentuată a vederii

Cu hipermetropia de durată, necorectată, capacitatea de a vedea bine până la o anumită distanță scade semnificativ în timp. Persoanele cu dioptrii mai mari văd slab la distanță și la apropiere. Ajutorul imediat poate fi oferit prin purtarea miopie și hipermetropie congenitalălentilelor de contact și chirurgiei de corectare a vederii, precum LASIK.

Găsiți lentilele de contact pentru hipermetropie.